CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Dream Comes True! (true lah sangat)

saya terima dream ini end of 2009.
terima kasih kepada yang terlibat menyumbang.HAHA!

DsLR.CAnON.400D.18-55mm kitlens + 50mm.itu je punn..biasa aje.tak macam orang lain punya.

ini model agak beginner punya. tetapi.saya masih perlu banyak belajar.

apa tu appeture?
apa tu shutter speed?
apa itu ISO?
apa itu white balance?
apa itu HDR?
apa itu bokeh?
apa itu sillhouette?
apa itu itu?

apa semua ini? engkau tahu? kalau tak tahu engkau pergi belajar sekarang.

hm."saya berasakan yang photograper pofesional untuk wedding2 atau photoshoot untuk artis2 bakalan pupus atau bakalan tidak diperlukan khidmat mereka lagi." (ini statement haram) peh.berani betul engkau cakap macam tu!
hey.suka hati la. ini blog aku. hahahha T________T
mungkin mereka buleh suruh kakak, abang, makcik, saudara sebelah ayah dan emak untuk tangkp gambar wedding mereka, and, and nenek pun boleh.

tidak.tidak.ini saya hanya berpendapat. sebab. dslr sekarang sudah semakin murah dan mudah untuk didapati. sebab. mak bapak engkau kaya boleh belikan dslr untuk engkau seawal sekolah rendah lagi.wah! melampau betul. sebab. remaja dan kanak2 zaman sekarang belagak semua nak pakai dslr tak main ah camera fon dah sekarang kalau tangkap gambar nak upload kat facebook (termasuk aku) haha.tak.tak. saya pakai webcam saja .

( saya nak suruh photographer professional capture my best moment semasa saya kahwin bersama suami; ehem lalalalalala ) engkau mesti rasa nak bunuh aku bukan? selepas keluar statement haram tadi, masih berani mahu suruh fotograper profesional tangkap gamba masa kawen kan? fake betul aku ni HAHA


tapi tapi saya memang minat dalam bidang ini ! saya mahu belajar, saya mahu menjadi diantara mereka yang profesional ! saya mahu orang diluar sana sampai menangis melihat gambar2 yang dihasilkan oleh saya ! haha.gilakau. bukan macam mereka yang lain kalau pakai dslr tahu pakai auto aje lepas tu snap tetiba flash terbuka lepas tu kawan kau terkejut dan cakap macam ni "fuhh hebat la camera kauuu". HAHAHAmpeh. T___T padahal tak reti guna.hahaha.ada rasa bangga dalam diri mereka tu, tak baik tuhan marah !

hm.tak boleh nak tulis panjang sebab sekarang berada di ofis waktu lunch masih belum makan. laparrrrrr grrrr...rasa nak makan daging peha kau. boleh?

(aku rasa entry ini takbest dan tergantung.kauorang takpayah baca lah) T___________T

semoga ketemu lagi.

p/s: doa2kan diri ini belajar dengan baik. amin.