CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

saya ada kz , kamu ?

HAHAHA :D :D :D

rasa nak gelak kuat kuat .
kadang kadang kalau aku takda idea aku suka post menda2 bongoks camni lah
korang baca jela yer ?

saya ada
kz , kamu ?
kamu mungkin ada ms , as , mr , mm , ma dan macam macam lagi .
eh apa benda kau merapu ne ?
kz ne singkatan nama bf saya which is saya tak perlu lah kot nk mention bukan ?
dan kamu juga boleh membuat acronym nama bf kamu kalau kamu mahu , ehe
kalau kamu mahu lah saya tak pernah paksa .

Sekarang saya dan kawan kawan memang panggil bf saya
kz sahaja , kesian bf saya elok elok nama sedap tetiba jadi kz pulak :p

Tapi kan , nama abang
kz saya pun kalau di acronym kan nama dia jadi kz jugak !
dan gf abang dia sudah warning saya supaya jangan tertukar bf ! ROFL funny ah you akak :)
lain gila kot muka dia dengan abang dia , acronym nama mungkin sama tapi perangai very tak serupa , LOL

Jadi untuk penyelesaian bagi acronym nama dia dan abangnya yang sama , saya dan gf abang dia sudah melabel abangnya sebagai kz 1 dan bf saya sebagai kz 2 . brilliant bukan ?
jadi takda lagi istillah tertukar bf atau what so ever . HAHA

conclusionnya : saya tetap sayang kz 2 saya ! :p