CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Nokia 5610 Express Music, saya.

yer. yer.
itu handfone saya yang tidak seberapa canggih seperti kamu.

ada yang pakai BB, ada yang pakai i-phone, ada yang pakai 3310, heh kau jangan hina fone ni, dulu pun kau pernah pakai kan?


hm..itulah...Nokia 5610 Express Music saya...
tapi.....tapi...

tapi dia sudah hilang.....

gone!
missing in action!

run away!
sulking ! maybe....
OMGucci!

really can't believe it ! saya masih tak percaya!- baru malam tadi saya main campak-campak fone saya kepada kawan, dan kawan kepada saya, dan seterusnya sampai haku bosan.
- baru petang semalam saya tangkap gambar sendiri dalam toilet depan cermin perasan
diri cantik.
- baru tengahari semalam saya record video kawan saya membebel macam orang gilaa.

- baru semalam sehari suntuk saya bermesej dengan yang tersayang, ehem.
- baru semalam saya cakap
saya sudah bosan dengan fone saya, mahu beli baru boleh?



P A D A N  D E N G A N  M U K A  E N G K A U .

kenapa kau cakap macam tu? kan fone kau sudah
merajuk, kau tengok kau tengok sekarang, fone kau sendiri pergi serah diri kepada pencuri, hahahaha mengong .sedihnyaaaa.....T____________T
sumpah sedih...saya menangis kot. saya telefon emak dan terus menangis. gila ka ? HAHA macam buduh je.


pada hari kejadian; 21 june 2010 , monday.


saya dikehendaki melapor diri untuk pelajar yang balik dari latihan industri.
saya berjalan ke BKP 1, dengan macam ayunya dengan memakai crocs orange saya dan saya takda membawa handbag ke, pouch ke such things apa semua. only the envelope, containing report and my darling handfone which is saya hold dia di dalam genggaman saya.
for your info, saya juga takda pocket di baju kurung seperti mana anda ada masa darjah satu sekolah kebangsaan.

sejurus kemudian, saya menyerahkan diri, ehhh tak tak, saya menyerahkan laporan saya kepada pensyarah yang bertugas. En.Najib yer. sapa tak kenal meh sini kau haku kenalkan !
i am damn excited men ! bukan pasal haku excited jumpa En.Najib, oh tidak. saya excited pasal saya meet teman sekelas saya kembali selepas satu semester takda nampak muka mereka semua...hmm..tula nenek cakap jangan galok sangat nanti menangis, kan? kan? orang tua cakap tu cuba dengar Nurul.

masa saya pergi kelas tu saya ada bawa RM50 bersama, which is (again) saya pegang dalam tangan juga. tujuan; kalau ada kawan-kawan mintak belanja roti canai Dinas saya boleh tolong bayarkan dan nanti engkau sila bayar balik. T_____T


nak dijadikan entry, ada ke saya pergi masukkan RM50 tu sekali dengan report saya dalam envelope dan stepler dan kumpul atas meja sebelah En.Najib sekali dengan report kawan-kawan saya yang lain? pandai. dan saya tak jadilah mahu bayarkan roti canai Dinas tadi.

selepas tu, saya berjalan pulang ke kamsis.
masih dengan handfone saya di tangan. kebetulan pada hari kami melapor diri, ialah hari pendaftaran pelajar junior semester satu sesi Jun 2010 juga, jadi keadaan ketika itu agak kelam-kelibut. sesampainya saya di kamsis, saya baharulah perasan bahawa RM50 saya tiada! oh, haku kena jalan balik pergi BKP 1 la ni?? T_________T
okay fine fine aku jalan. dengan menggunakan handfone saya yang masih belum hilang, saya menalifon Syafiqah ( classmate saya ) yang masih di BKP 1, suruh dia tolong bawa keluar dulu RM50 itu, terima kasih nanti saya ambil dari kamu.

sesampainya saya di BKP1, saya berjumpa dengan classmate saya yang lain which is masa saya hantar report tadi mereka belum muncul dan ini amat mengujakan ! saya galok-galok lagi, gelak-gelak sembang-sembang dan saya pun pulang ke kamsis. saya pergi lepak dekat gazebo yang ada jual burger sana, bersama RM50 saya tadi. tapi saya takda beli pun, takda nafsu pula. ambil bau pun sudah rasa kenyang cukup untuk satu minggu takyah makan. tipu ni.

selepas tu, saya mengorak langkah menuju gerai yang menjual pelbagai air-airan pula. saya gelak-gelak kat sana sikit dan saya terkejut lantas terdiam. perkataan yang keluar dari mulut saya sejurus itu:
" mana handfone aku?????? "saya cuak. saya lihat tangan. oh sangat mengecewakan. im not holding anything anymore except my dearest RM50 only. mana dia? mana handfone saya?? saya terus menuju ke gazebo burger tadi, dengan jantung yang berdebar-debar dan rasa macam mahu meletup saya tanya semua orang disitu " eh, kauorang nampak tak fone aku? fone aku hilang ouh ! weh, weh try miscall jap "

'this is a voicemail for a number 0-1-9-4-*-*-*-*-*-* ...........'

damn it ! i've lost it forever. haha ayat haku. kawan-kawan kata pergi la try cari dekat BKP1 tadi mana tahu kot tertinggal disana...ya, saya dengan muka kecewa macam termakan wasabi banyak, terus menapak kesana. the result: negative. frustrated. ;(
sepanjang hari itu saya tiada boleh buat muka gembira although i am a happy girl actually. but im so sad men ! saya takda boleh sorok muka, takda boleh buat-buat muka gembira macam everyting is fine, semua orang pelik muka saya jadi ketat begini. banyak soalan yang dilontarkan. suatu jawapan yang berat terpaksa saya kembalikan. " handfone aku hilang, tadi. " ada yang muka biasa saja, ada yang simpati, ada yang gembira (siot kau), ada yang kata mahu belikan fone baru, erk?

saya terkilan bukan kerana handfone itu sebenarnya. bukan. but all the 'things' inside the fone. huh sedihlah ;((

the 'things' ,
1. all the saved messages.
2. all the recording.
3. all the video.
4. all the pictute.
semua ini precious 'things' saya takda back-up, saya tak sempat transfer laptop, saya rasa sangat ralat ! oh sedih lagi T_________________T
kamu tahu? selain menangis semasa call emak bagi tahu fone saya sudah gone, saya juga menangis di dalam PI (pusat islam) bukan masa baca doa tu, tapi masa ada taklimat pelajar baru. saya terlihat ada seorang budak pakai fone exactly like mine. dan tiba-tiba saya mengalir air mata. saya tutup muka. my tears drop quite a lot. takda boleh tahan lagi. semua rakan-rakan pujuk saya. junior disekeliling muka innocent saja tengok saya. dan tiba-tiba lagi saya tergelak-gelak dan saya cakap macam ni "im fine, kebahagiaan dalam perpisahan" dan semua gelak-gelakkan saya.
saya pun kembali okay dan normal dan sudah dapat terima kenyataan bahawa my Nokia 5610 Express Music are no longer with me. jodoh kami tak panjang, hanya 2 tahun.
penghargaan;

hazwani dan munirah kerana sudi pinjamkan handfone mereka, hamik kau sampai 2 fon haku dapat. rezeki...rezeki...selagi saya takda beli fone baru, selagi itu akan ku lanyakkan fone kauorang..hahahahakugelakjahat ;)

pengumuman;

kawan-kawan, kamu masih boleh get reach dengan saya melalui number lama okay. takda masalah, saya sudah buat sim card lain. tapi kalau message2 tu silalah perkenalkan diri, nanti kalau takmau bagi tahu sapa kamu, hah free-free saja kena maki dengan aku ;p