CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

politeknik mekanik

hmm..biasa la tu buat tajuk entry mengajuk. bukan-bukan saja kan?

saya sengaja mahu beri tahu anda sekarang saya sedang tulis entry di Kamsis, dalam bilik B2-03-08.

HAHA.

tak sangka. sungguh tak sangka.
macam tak percaya saya sudah kembali ke Politeknik Seberang Perai ini untuk menyambung pelajaran dan menjalani semester 5 dan haku sudah jadi seniorr hooyyeeeahhh ! !
T__________T

macam setan je perangai tak berubah-ubah ! HAHA

saya tamat latihan industri sebenarnya pada 11 june 2010, tapi masih in and out office. eh apa ni? betul lah, masih datang office, buat kerja, ikut pergi packing sana sini, ikut pergi warehouse semua, sampai masa saya naik tangga pun ada orang tanya saya begini,

"eh, kamu bukan sudah sepatutnya blah ke?"
"eh, kenape kau wujud lagi kat sini? bukan spatutnya sudah berambus?"
"eh, saya ingat kamu permenant staff disini...."
"eh, kau tak payah sambung belajar, masuk sini lapor diri terus"
"heh budak kecik kau ni semak je naik turun tangga ni"

please pick one of the best sentence above. thank you. kerana semua sentence di atas aku tipu kau, mana ada masa orang naik tangga tanya saya macam ini? masa-masa lain ada lah kot. kahkahkah ;'p

saya officially last day disana adalah pada 16 june 2010. dan saya takda datang sana lagi dah lepas tu. sumpah .
everyday di tempat practical saya ada morning briefing, semua staff di HQ, HOD di branches, dan Top Management ( aku belajar word rare ni masa sem 3 ) wajib menghadirkan diri ! Any issues and updates, should be announce in the briefing. dan saya dan Mir Rafie dipaksa (oh tak baik cakap macam ni) untuk memberikan sepatah dua kata , ucapan terakhir di briefing tersebut sebelum kami gone dari sana forever, eh tak tak, for several year saja, nanti saya datang lagi ok !

Pada hari kejadian,

Mir Rafie m e n g e l a t ! Huargh!
dia tak hadir pada our last morning briefing itu okayy, katanya; "joe aku masuk lambat sikit tau, aku anta parents aku gi KLIA, xde sape nak antakan. ko tolong berucap bagi pihak aku skali k? thanks! "

kau tengok kau tengok, kesian tak aku malu sorang-sorang kena berucap kat depan sana?

saya mana ada prepare text ke apa ke, practice berucap depan cermin dalam toilet ketika mandi ke, bercakap sorang-sorang ditaman bunga ke, mana ada? kenapa?
sebab saya ingat Kak Azs (Manager) main-main saja masa suruh saya berucap masa briefing last week tu. adoi. padan muka aku.

pada hari kejadian , morning briefing.

" Ada dua orang student practical yang last day kat SA Kargo hari ini..dari Department SA Logistik, diminta Mir Rafie dan Nurul Afiqah untuk membuat last speech sebelum meninggalkan kita semua "

saya berdebar-debar,
kaki dan kepala lutut saya bergetar-getar, apa haku nak goreng kat diaorang ny??
saya menelan air liur lantas mara ke hadapan dengan gaya tersengih-sengih . aku macam nak lari saja dari sini. mummyyyy help meeeeee ! T__________________T

"ehem, assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua. Saya Nurul Afiqah, bagi pihak Mir Rafie skali, maaf dia tak dapat datang,mengelat! saya tau ! haha, dia hantar parents ke KLIA katanya. nvm, firstly saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak SA Kargo, Dato' dan Datin kerana sudi memberi peluang kepada saya untuk menjalani Latihan Industri di sini,, eh sebenarnya saya tak terpilih tau mula-mula mohon tu, kawan saya yang dapat, tapi sebab dia tolak tawaran, then baru nama saya naik. heeee.

saya juga nak mintak mahap banyak-banyak kalau sepanjang saya berada si sini saya ada terkasar bahasa dengan semua, yela saya ni nakal sikit suka kacau worang, tak reti duduk diam ! hiihiii emm, saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua di SA Logistik terutamanya kak Zie, kak Azs, kak Rin, Kak Anom, Kak Jihan, abg Ejoy, abg Dino, abg Shamsul hadoi nak sebut semua banyak tu ! terima kasih banyak kerana anda sume sangat banyak memberi tunjuk ajar, tak jemu dengan kerenah saya ni yang suka banyak tanya, hehe honestly saya banyak belajar disini dan.....terima kasihlah! tak tau la nak cakap apa dah. hehe insyaallah, ada masa kita jumpa lagi dan kalau di beri peluang oleh SA Kargo, saya akan datang buat practical disini lagi masa saya further Degree nanti insyaallah...i love you all ! sekian "

haaaaaaaa....hamik kau! sekali aku cakap. HAHA berelak-relak! kan engkau sudah boring mau dengar aku bagi speech. ada rasa mahu muntah? T______T kau lihatlah, tunggang tebalik hayat aku bukan? inilah balasan orang-orang yang tidak prepare speech mereka, huahuahua anda semua jangan buat macam saya oke !

sebenarnya panjang lagi speech saya pagi itu ( tak ingat suda ), sampai ada suara-suara dari belakang yang suruh saya berhenti berucap, terharu katanya sampai mahu menangis! hehe, aku paham aku paham.

saya pun ada terharu bila ada mereka jerit begini dari belakang sana, " we will miss you fika joe! " ohh...i will missing you all also dearrrr..huuaaaa T__T

saya pun berlalu pergi dengan tangan yang terketar-ketar, neves oke ! suara saya gagap-gagap tadi, saya tahu ramai yang notice itu, nvm nak buat macam mana, artis kan. HAHA !

finally, its all over......honestly man, i miss all our moment together at SA Kargo.....what to do, as time never wait for us, just go and never look behind. sekali sekala takpa. HAHA !

so, sekarang saya sudah berada di penang!
mari kita mulakan semester 5 ini dengan jayanya!
hiyyaaaa ! ! !