CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Hari ini hari bahagia perutku dimanja

Pelik bukan title entry ini?

engkau mesti fikir bukan bukan.
engkau mesti fikir aku pegi spa gosok gosok perut aku secara bulatan kasi kempis bukan?
mana engkau dapat cerita munafik ni?
baik engkau singkirkan semua tu dari otak kau sekarang !

dah bersih ke minda kau tu?

sekarang baca.

saya lapar. kakak oren ( Rin nama dia ) telah ajak saya pergi membliblah (beli dan trus blah) barang untuk pantry syarikat (tempat practical saya) .

aku janji lepas ni aku takkan pakai kurungan dalam kadar yang banyak seperti sentence di atas. sangat annoying bukan? aku pun rasa macam tu. T____T

tiba tiba. eceh,
Datin sama kak manager ( kak azs ) mahu ikut bersama, (takpa kakak oren kita dating lain kali hehe)
kami pergi cafoure (eh, betul ke aku eja ni?) sapa2 tolong hack blog aku dan tolong betulkan sekarang ! haip, jangan kau berani aku main main saja. dan aku tahu aku dah janji taknak buat kurungan dengan kadar yang banyak dan aku rasa annoy tapi aku rasa suka pula. erk?

kami pergi cafur (or whatever you call it)
kami beli barang semua and, and trust me, satu trolly adalah diguna untuk memuatkan tisu. ya, anda tak silap baca, tisu. tempat saya practical suka makan tisu untuk breakfast dan tea time.

ada pelbagai tisu yang di borong tadi,
tisu bulat = berciri tinggi dan tebal sesuai untuk engkau lap tangan selepas mencucinya
tisu kotak = berkarektor segi empat tepat dengan corak pelbagai untuk engkau lap mulut kalau engkau makan ice cream comot
tisu fun (gembira) = berupa kartun seperti pooh dan sebagainya sesuai untuk kau letak dalam bilik anak kau dan bagi dia gembira
tisu basah (wet tissue/facial tissue) = biasanya dia dalam plastic kerana dirinya yang basah dan wangi sesuai untuk engkau lap lap muka kau bila dia buat hal . ( kalau muka kau oily takleh blah )
tisu kecik ( aku taktau kau panggil dia apa) = berciri kecil dan pocket/handbag size dan engkau boleh curi dia tanpa aku nampak.

dan itu saja. mungkin ada yang tertinggal. tapi ah just forget it!

sekarang aku nak cerita pasal 'Hari ini hari bahagia perutku dimanja' dan cerita pasal tisu sepatutnya boleh blah dari entry ni !

hm. perut aku bahagia.
tadi selepas memborong tisu, semua mereka sedang diet . tapi hari ini mereka sudah tumpas, kami semua berempat telah pergi melantak secara extream di Pak Hailam Kopitiam di dalam cafur tersebut.

table ; 12
person ; 4 pax

kami order,

2 grilled blackpepper chicken chop , RM 16.90 ( each )
2 chicken curry mee , RM 8.90 ( each )
1 koey tiew hailam with beef slice special , RM 10.90 ( each )
3 kaya and butter toast , RM 3.50 ( each )

1 soya bean with cincau , RM 5.90 ( each )
1 bandung with cincau , RM 5,10 ( each )
1 lemon honey juice , RM 7.90 ( each )
1 apple orange blended , RM 8.90 ( each )

take away,

1 fried mee hoon with curry chicken , RM 11,90 ( each )
1 grilled mushroom chicken chop , RM 16,90 ( each )
5 kaya and butter toast , RM3.50 ( each )

hah, dan engkau bayang engkau bayang sekarang. macam mana semua makanan ni masuk perut aku (kami) macam tak mungkin bukan? believe it.

mesti engkau mahu gambar bukan? maaf gambar sila rujuk di facebook saya atau kakak oren kemudian. tqvm.

rating,

dia punya chicken chop = 8/10
dia punya mee curry chicken = 6.5/10
dia punya koey tiew hailam = 9.9/10 (sumpah sedap you should try!)
dia punya kaya & butter toast = 8/10

air semua biasalah rasanya. service juga bagus, makanan cepat sampai, tak perlu tunggu lama sampai make-up cair.

conclusion, engkau boleh pergi makan dekat sini takda masalah dan halal.

dan saya nak bagi tahu, sebenarnya yang take away saya tak usik pun, sebab itu orang pesan.HAHA
dan saya nak bagi tahu semua harga makanan di atas saya sudah kelentong anda. maaf. mungkin harganya jauh lebih murah atau sebaliknya, namun suka hati saya lah, ini blog saya.

tetapi perut saya tetap bahagia sebab datin yang belanja. terima kasih.

p/s: rapik u jangan jeles. LOL~