CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

kulit ; mari aku ceritakan .

Apa yang korang bayangkan bila aku cakap 'kulit' ??

kulit ular ?
kulit buaya ?
kulit kulat ?

heh . diam kau kulit . HAHA .

Hari ni aku terasa nak gebang pasal kulit .
Entah dapat idea sengal dari mana tah nak cakap pasal kulit ni .

Cuba kau kira , baru mukadimah saja aku dah sebut berapa banyak kali kulit ??
sampai aku terasa janggal pulak dengan perkataan 'kulit' ni . can you just shut up nurul ?

Kulit ada macam macam jenis ye kawan kawan . Mari sini aku gebang kau .

1 ) Ada kulit manusia , macam aku dan kau semua ada .

kulit manusia ni ada macam macam pesen ( fashion ) HAHA .
Ada yang gelap macam Negro ,
ada yang putih gebu macam Taylor Swift ,
ada yang pucat macam orang sakit Albino ,
ada yang kuning langsat macam Fahrin Ahmad ,
ada yang burn macam aku , HAHA
ada yang sawo matang macam Shaharuddin Thamby ,

AND ada yang kulit putih tapi gatal nak kulit sawo matang .
Ini boleh dilakukan dengan menjalani process Tanned dengan menjemur badan secara sexy
( wearing 2-piece or underwear ) dibawah sinaran matahari di tepi pantai .

Caution : the part that covered with 2-piece or underwear will not being tanned and will cause uneven skin tone and probably we can see the effects of such a GOOGLE in your chest and the TRIANGULAR shape at your waist , im sorry . This is so not good . u have to tanned your self NAKED unless u like it that way heh ?? LOL .

Biasanya Mat salleh and Minah salleh yang suka buat macam ni , kalau orang malaysia nak kulit tanned jugak aku tak tau la nak kata apa . bukan dah memang tanned ke ???

Belum masuk lagi part kulit yang berbulu . hah . kau orang mesti sudah fikir macam2 bukan ?
macam yang kau orang tahu , bulu pada kulit pun ada macam macam jenis .

ada yang lurus , halus , kasar kerinting , jarang jarang , bertompok tompok , lentik dan ada yang almost tak nampak , macam takda bulu saja .

tempat yang ditumbuhi bulu secara obvious ialah di atas mulut ( misai ) , dagu ( janggut ) , kening , bulu mata , ketiak , bulu ari ari (di @$#*^%$% ) , lengan dan betis .

2) ada kulit binatang , macam yang aku mention kat atas mula mula tadi .

kulit binatang juga ada pelbagai .
ada yang berbulu bulu macam kucing , sugar glider , tikus , panda , monyet , harimau dan sebagainya .
ada yang bersisik macam ikan , tenggiling dan ular .
ada yang licin macam belut , euwwww i don't eat belut :|
ada yang bergerutu macam biawak , katak dan buaya

kulit binatang ni ada banyak kegunaanya .

Contoh 1 : manusia sangat suka tembak harimau pakai senapang dan ambil kulit dia buat carpet . dengan kepala kepala dia sekali jadi hiasan dekat dinding , isn't that scared your child seeing wild animal head hanging on the wall with the mouth open showing his sharp canine ??

Contoh 2 : manusia wanita sangat gembira apabila ular dan buaya dibunuh dan kulitnya diambil untuk dijadikan tas tangan dan kasut mereka . aku faham kau boleh bergaya dan belagak dengan rakan rakan kau apabila memakai tas kulit , dan ya mereka quite expensive yet evil . tapi kenapa ? kau bunuh mereka hanya nk buat tas tangan ?? what tha...they deserve to live ! not die and end up to be a handbag...u can just use plastic bag or recycle bag for shopping . isn't that style ??? **^%$#@^%$#@ T__T

3) ada kulit buku .

Macam kulit buku Econs and Acc and Law and Bio yang kau orang rajin baca bila nak exam tu .
kulit buku pun ada macam macam kalau korang nak tau.

ada kulit buku yang nipis , sampai kau boleh teropong kawan di hadapan .
ada kulit buku yang tebal gila , tengok . kalau kulit buku pun dah tebal , apatah lagi isi kat dalamnya . ia macam kulit Report latihan industri anda . kalau hempuk kepala adik kau dia boleh koma 3 hari . try buat tengok . nanti adik kau koma jangan salahkan aku .
ada kulit buku yang berwarna cokelat dan berbau busuk sebab ia diperbuat dari kulit kayu . yang mana ni ? ala...buku tulis kau masa zaman sekolah tu...ala yang ada sifir 1 sampai 12 dibelakangnya , nanti kalau cikgu tanya sifir kau boleh curi curi tengok dan pasti kau dapat menjawab dan terlepas dari cubitan maut Cekgu math yang aww...sedap..

Apa lagi aku nak kelentong ni ?? ntah , otak jammed la ;p

4) ada kulit buah .

kalau aku cakap kulit buah yang licin mesti korang kata buah tomato kan ?
kalau aku cakap kulit buah yang bercorak mesti korang kata buah tembikai kan ?
kalau aku cakap kulit buah yang berbulu mesti korang kata buah rambutan kan ?
kalau aku cakap kulit buah yang tajam mesti korang kata buah durian kan ?
kalau aku cakap kulit buah yang boleh buat mata kau pedih kau nak kata buah apa ??

haa...buah ni paling aku suka ! sebab lepas makan kau boleh ambil kulit dia dan picit dekat mata kawan kau dan kawan kau mengelupur kepedihan dan kawan kau kejar dengan kapak pula lepas tu . mati kau . HAHA T_______T

namanya buah Oren / Limau / Lemon !

haa...lepas aku bagi tahu semua jenis kulit ni ( errr..sebenarnya ada lagi yg tak bagi tahu )
korang ada rasa sedikit berpengetahuan tinggi tak ? ada rasa dada penuh ilmu tak ? ada rasa macam pakar kulit tak ?
ada rasa lepas ni boleh bagi nasihat dekat orang yang sakit kulit tak ?

kalau tak , sila kau pergi further kat indon ambil medic sekarang . ROFL :DD

P/S: Dalam entry kali ni , berapa banyak perkataan 'kulit' telah digunakan ?

jawapan yang betul akan merima hadiah melancong ke rumah saya selama 3 hari 2 malam tajaan saya dan housemate ! cepat ! jangan lepaskan peluang keemasan ini ! hadiah terhad !
tarikh tutup penyertaan 10 January 2011 :D