CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

the COMEBACK nurul


ouh ouh,
sudah terlalu lama rasanya saya tidak mempertunjukkan kehebatan mengarut disini bukan?
rinduu...heee
bukannya apa, kehidupan saya yang terlalu pack dan busy ini lah yang telah menyebabkan saya tidak dapat memperdendangkan tulisan saya kepada pembaca budiman sekalian.
tidak mengapa.


saya ingin mempersembahkan frozen cherry untuk anda sekalian!
tada!
hee.buah hati untuk pembaca..eh? bukan bukan, buah tangan la . 




hari ini sudah cuti, cuti cuti raya haji,
balik kampung sudah pasti, terlalu gembira aku nak balik sekarang !


CEH.tak guna. pantun kau boleh buat jerung makan.


kawan kawan pembaca budiman,


tujuan atau objektif saya menulis hari ini adalah sebenarnya,
ingin membuat COME BACK!!
HAHA T__________T


iye la,dah lama sangat kan tak post apa-apa.
kekangan masa yang menjerat. wah bermadah pula. engkau pedulikan saja dia ni.


bytheway kawan kawan.
jikalau masa mengizinkan,
semester depan,
semasa saya menjalani industrial training (practical) di rumah di shah alam,
insyaallah,
saya akan selalu mengupdate blog kesayangan ini,
kerana sudah ada yang bertanyakan seperti ini.
'eh, engkau ni dah putus jari ke tak reti nak update blog?'
'eh nurul, 365 kali dah aku bukak blog engkau ni, tapi hampeh'
'eh wayer, engkau tak payah tulis blog, tak best'
'eh gila, baik kau update blog cepat kalau tak nanti aku hack engkau punya biar aku tuliskan'


aku terharu! T___________________________T


HAHA
okay lah kawan kawan pembaca budiman sekalian,
aku ingin mengundur diri kerana ada kerja pesanan kerajaan yang perlu diselesaikan.


sekaian,
adios!