CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Duit elaun memang untuk dihabiskan . *HOT TOPIC .

Duit elaun memang untuk dihabiskan .
siapa kata untuk disimpan ?
siapa ?
meh aku tengok account bank dia ,
banyak tak duit dia .
boleh aku pinjam ??
*saya bukan along . saya cuma mau tolong*
eh , tetiba sangat kau Nurul.
HAHA .

Siapa kata duit elaun sama dengan loan ??
Siapa ?

Meh sini aku terangkan kat kau .

Loan tu loan lah , macam ptptn , kptm atau sebagainya .
*pinjaman yang nanti kau kopak nak mambayarnya . muda muda umur baru 18 kau dah pinjam RM 15 , 000 . Eh bunyik nak gempak je . HAHA .

Elaun
tu macam wang yang kau perolehi dari bapa kau tiap tiap bulan
tanpa miss satu bulan pon . HAHA
kalau bapa kau takda bagi wang setiap bulan , maknanya kau takda lah elaun .

MELAINKAN ;;

kau ada bf kaya beraya , yang boleh salur kau duit setiap bulan . itu kau boleh panggil dia elaun .
Hep , aku tak macam tu okay . Mind you .

MELAINKAN ;;

kau ada scholarship , tiap tiap bulan masyukkk aje . yang ini pon kau boleh panggil dia elaun .
fuh . mesti kau ni budak pandai kan ?
takpa lah , aku tak berapa nak pandai sebab tu la dapat elaun dari bapa saja .

JADI ;;

Saya sudah bahagikan di mana , duit loan hanya akan saya gunakan untuk apa apa sahaja yang berkaitan dengan pelajaran dan tanggungan penginapan dan makanan sepanjang saya membuat Diploma di Penang ni .

MANAKALA ;;

Elaun yang saya perolehi dari bapa akan saya habiskan sebaiknya untuk *shipping , err maap typo . saya akan gunakan untuk shopping , untuk *muveeing, eh apa ni ? untuk tengok movie lah, untuk makan ice cream Hagen Dasz , untuk belanja kawan kawan yang dalam kesusahan , eh ada ke aku buat macam ni ?? dan sebagainya yang dapat difikirkan . HAHA :P

Jadi yer , saya telah merancang untuk berhabis duit elaun demi ;;

Baju baju baharu !
Kasut kasut baharu !
Handbag handbag baharu !
Jeans jeans baharu !
Shawl shawl baharu !
Accessories accessories baharu !

HAH ! inilah dia perempuan . keje shopping je . kau tak reti nak menyimpan ke ha ?
pemborosssss !!!! eeee , aku benci perempuan pemboros !

err..tengok...kan dah kena marah T___T

Baiklah . demi membuangkan title pemboros pada diri aku ni , aku sudah decide aku tak mahu menghabiskan duit elaun yang bapa masukkan ke dalam account Maybank aku setiap bulan ,
so aku boleh simpan dia.......

supaya.................................................

NANTI BILA AKU DAH GRAD AKU BOLEH HABISKAN DIA UNTUK SHOPPING BESAR BESARAN !!!!!!

WAKAKAKAKAKAKA !!!

*duh ! bila lah kau ni nak berubah Nurul ?????