CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Yeay ! aku sudah Super Senior !

heh . tak usah kau berlagak sangat .
besar mana sangat kau tu ?
HAHA

padan muka .
kan dah kena marah . HAHA

aku daftar semester baru di Poly *yg namanya dirahsiakan , ah poyo la kau . 6 Dec 2010 .
bersamaan Semester 6 iaitu semester akhir ! yahoo ! what tha......??
apesal lah nak hepi hepi sangat ne ha ?

aku saja nak mention yang aku sudah berada di semester akhir , dan bakal grad pada bulan April 2011 ini . whoa ! taksabarrr!!

eh eh , tapi graduation day yang kena pakai jubah labuh labuh dan topi berciri empat segi tu lambat lagi la.....setahun lepas tu kot .


sekarang aku rasa hati macam kembang kembang . jantung berdegup degup . bukan pasal kena puji , tapi sebab sekarang aku sudah jadi Super Senior tahu !! HAHAHAHAHA aku rasa cam bodoh gila cakap macam ni . mesti kau rasa nak tendang tendang aku sekarang ni kan ? HAHA !
aku rasa nak delete entry pon ada jugak . HAHA So lame ah you nurul !

aku ada lecturer sorang ne , dia cakap kalau super senior tu bukan yang semester 6 , tapi yang semester 7 , 8 dan sebagainya . HAHA
baru superrrrrb......! kau nak jadi ke ? nak ?

kalau setakat semester 6 ne , halah . orang mana heran ! piiraahhhhh !

sedih aku . baru nak belagak super senior . rupa rupanya senior aje . kalau nak jadi super senior kenalah extend !
mak aiiii....mintak simpang banyak simpang lah yer !
tak mahu lah aku aiiii....cukuplah setakat pangkat senior saja . aku redho . HAHA

jadi . Azam aku semester 6 ne , aku nak dapat 4 Flat ! Amin 25 kali !

fuhh...tingginya azam kau Nurul ?
nothing impossible right ??
my classmate dah prove it lah , kalau dia boleh dapat kenapa aku tak boleh ?
jangan pandang rendah walaupun aku tak sepandai macam kau semua .

usaha mesti lebih ! doa dan tawakal !

p/s : Harap harap dapat sarung Gold Medal masa Graduation Day ! Amin.....