CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Pergi Taiping , rumah siapa ?

weh kau pergi mana weekend nie ?
ntah taktau lagi , tak pegi mana-mana kot . huh bapak bosan kot .

yela cuti 5 hari kan , aku balik rumah la , kau jangan jelesss hahaha .
huh , macam haram je perangai ;p

aduhh , nak pegi mana ni......

kring kring .
yup ?
u free tak ?
kenapa ?
besok jum pi umah i , mak nan adik i suh datang .
erk ?!
kenapa ? jum la tidur sana weekend .
takpe ke ?
ala family i ok la ..
i takut la ..
ala rilex la , dorang okay u don't worry :)
okay la , i nak kemas2 barang dulu .
see ya ! ;)

saya pun pergi lah ke rumah Mak Cik Norizah ,
anak dia kz ,

HEHE :P

jantung macam berhenti bergedup . takut gila oh !
bila dah sampai rumah Mak Cik Norizah.........

i feel like _____________ .
sila isi tempat kosong . HAHA .

famliy kz sangat warm dan baik sekali .
terutama Mak Cik Norizah , Cein , dan kakak .
kalau taknak makan nanti kau kena . HAHA .
mesti makan ok , kalau kau makan sikit pun nanti kau kena . HOHO .
saya sangat bahagia macam ni .
semua layan saya macam princess !
i feel welcomed :)
mak kz suka saya . kot . HAHA !
i hope so ,


Cein which is adik kz dan kak yana which is kakak kz ,
sangat banyak cakap .
seronok tahu menyembang dengan dorang .
adaaaa saja topik hangat nak diceritakan .
saya pun kalau dah orang banyak cakap ni saya pun keluar la tanduknya . HAHA !

Pak Cik Rashid dan Abang kz tak banyak cakap , tapi dia orang pun okay :)
saya malu lah nak bertegur sapa dengan mereka . HEHE .
sikit sikit cakap boleh la ;P

apa apa pun saya rasa gembira dapat berkenalan dengan family kz ,
atleast mak kz tahu dengan siapa anaknya berkawan .
dan saya rasa sangat bahagia kerana kz sudi bawa saya bertemu parents dia .
and i think he's serious with me :)



syg , i suka lah family u .
kan i dah cakap dorang okay..
hehe , nanti kalau i nak datang lagi boleh ke ?
boleh aje , mak i pun suka :)

:ppppp