CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Lee Cooper bukan baju

bukan baju la !
abes kereta ? eh kereta tu mini cooper la sengal .

abes kasut ? tak lah .

abes boxer ? eeeeei bukan !


abes apa ?


Lee Cooper tu Cermin Mata.......baru saya ! hehe T__T


adakah kamu ingat entry yang lepas iaitu
my cermin mata berumur empat tahun ? ini adalah entry rentetan berikutan cermin mata saya yang telah nazak hari tu. ya hari tu. mengapa? hari tu saja dia nazak, tetapi semasa saya ke Tournament Malacca Softball National Open 2010 june lepas, dia sudah tiada...innalillah...R.I.P.. T___________T

what do you mean ?

what i mean is,
my four years old glasses has already gone.

i left it.

at the Tesco Cheng, Malacca.

i mean in the restroom, toilet.

Pathetic, is it ?

why all my stuff should gone.
go away.
disappear from me ?

you are careless girl !

shit.damn it !


nvm.


berbalik kepada Lee Cooper bukan baju dan ya, ia adalah darling baru saya yang menggantikan kekasih saya selama 4 tahun itu. saya terpaksa membelinya kalau tidak, bukan setakat Adibah Noor, malah jika Gajah + Dinasour berada di depan saya pun saya tak akan nampak sehinggalah kamu yang memberitahunya.


kesian.


saya pergi kedai cermin mata di Jusco Bandar Perda. belakang poly saja takyah rasa gempak sangat, jalan kaki pun sudah boleh sampai. but i ride sha's car, with tira ;)


saya masuk kedai A-LOOk. which is kat kedai ni ada Leng Chai ooo..muka macam melayu, hitam manis tak putih like usual Leng Chai, tapi dia hemsem woooo...ohh Leng Chai what is your name...hahahaa first time aku buat ayat bodo macam ni dalam entry, sumpah menyesal. T______T


dia yang serve service kepada saya.
dia paksa saya, eh macam kasar ayat ni. tukar ayat. dia meminta saya untuk buka contact lens dahulu, 20 minit bagi mata rest sebelum pemeriksaan mata secara manual.
dalam masa 20 minit itu lah dia suruh saya memilih bingkai baharu yang bakal jadi darling saya nanti. hey hey Leng Chai, wtf ?? i am blind okay !? i can't even count your teeth right now if im not wearing my contact lens !


ye itu memang benar, saya meraba bingkai spec di atas rak-rak dalam kedai exactly macam orang buta. saya tengok mereka dengan mata yang sangat sepet. hope boleh membantu,
ah useless . tak membantu, saya mencari bingkai spec yang agak old school, atas suggestion classmate, dan as far as i concern, saya memang belum pernah memiliki bingkai old school sepanjang memakai cermin mata, dan ini bakal menjadi koleksi cermin mata yang ke-12 saya !


kau tengok kau tengok, dah berapa banyak aku bazirkan duit bapak aku untuk beli cermin mata? agaknya kalau duit tu semua dikumpulkan, aku dah boleh beli suzuki swift sebijik ! haha! that's too ambitious. T____________T


hm, macam macam yang menjadi idaman, ada Ray Ban, ada Levis, ada Nikon, ada Marc Jacob, ada esprit, ada Lee Cooper, ada biawak erk ? tak tak, saya main main je.

dan seperti yang anda lihat, saya memilih Lee Cooper sebagai penghias mata baru saya !

bajet : 400
lari bajet : 150
total : 550

memang macam harem.
kenapa boleh jadi macam ni ? aku tengah pokai. dan aku pokai kan diri aku lagi ?
sebab power aku sudah naik okay.

previous power.

left : 300
right : 300
Silau : nil

Current Power.

left : 300
right : 325
Silau Left : 100
Silau Right : 50

yes yes i know the differences between current power and the previous one is not really obvious, but this is really affect my sight. yes it is. by using my previous power, i can't even read the last two alphabet line on the screen test. how pathetic me.

settle bab pemilihan bingkai dengan check power, saya pun membuat pembayaran deposit dengan berat hati kerana sudah lari bajet 2010. bagus. itu pun mula mula ada hati nak buat cermin Transition tu ! haha boleh bela !

apa itu Transition ?

secara simple, ia adalah sekeping cermin yang boleh mengubahkan dirinya kepada warna gelap seperti sunglasses jika terkena cahaya matahari. dan ia sekeping cermin yang MAHAL. menyampah aku.

kalau aku ikotkan nafsu hari tu, memang la parok, kopak wallet aku. eh silap, sekarang sudah pakai purse. ehem, kopak purse aku. haha T___________T

elok elok bajet 400, kalau amik transition jadi 675. sekian terima kasih.