CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

Makcik kolam yang garang

iya. anda tidak salah baca.
makcik kolam yang garang sudah buat saya
annoying sehingga saya mahu tulis entry khas buatnya. terima kasih makcik.

semalam.
sabtu, saya ambil cuti kerana saya pergi kerumah Mak Teh di gombak. saya pergi tidur sana.

saya bersama kak dibah, (dia sebaya tapi panggil kakak,
why? i'll tell you later)
kami berpakat mahu pergi tidur dirumah
cousin, kak kinah (dia sebaya tapi panggil kakak, why? i'll tell you later) kerana kami sudah lama tak ketemu and we're having some kenduri sate kajang HAHA aku tipu kau.

saya dan kak dibah naik train dari Shah Alam pergi Kl sentral dan naik putra untuk ke KLCC.
saya dan kak dibah sudah round satu KLCC sana dan kami berasa penat.

jalan punya jalan tetiba,
"pika pika jom pegi kat tempat kolam yang boleh mandi manda tu!"
eh? kak dibah ny......oke.oke jum lah pika bawak.

jalan punya jalan tetiba kami pun sampai lah dekat kolam tu, suma kanak-kanak mandi dengan begitu riang dan saya pun syok saja tengok mereka
sexyy..pakai underwear and two piece ohh sungguh sexyy. HAHAHakugatal ;p

kitorang pun cari
port baekk punya, duduk dekat kerusi bawah pokok dengan angin sepoi-sepoi bahasa . Dan, saya telah menanggalkan kasut converse saya kerana rasa kebas macam rasa nak potong kaki. Heh engkau tolong potong kan kaki aku kejap bolehh takk? rasa irritate gilaaa nih! merah merah ni T______T

saya dan kak dibah ternampak ada satu makcik kolam
yang garang* (aku tulis dia kecil sahaja sebab masa ni makcik tu belum garang lagi depan mata aku) dia pakai segak ! dia pakai kasut kilat ! dia pakai topi @ berey ! apatah engkau panggil menda alah ni? dia pakai seluar slack hitam tuck-in ! dan terdetik hati kecik saya. "hensome pulak makcik kolam ni haku tengok dia" hah.kawan-kawan. ini ayat nak mampos.engkau jangan tiru cakap macam ni.

tetiba pedulikan pasal makcik kolam aku malas cerita engkau punya dressing hari ini blog aku bukan blog fashion. ehem, teruskan//
saya dan kak dibah tetiba rasa mahu celup kaki dalam kolam tu seperti "Nini Cokelat Celup"
celup-celup! ohh aku dah start rasa menyampah pulak dengan entry ni.

saya dan kak dibah pun berjalan menuju ke kolam "Nini Cokelat Celup" itu dan kami celup kaki kami tak sampai 4 detik hah engkauu makcik kolam yang garang tapi hensome* telah mengkeluarkan wiselnya berwarna chrome lalu meniup se
annyoingg yang bolehhhhhh ! ! !

bunyinya seperti ini;
PpprrrriiittttttttttttttttttttTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!! get out both of you from the kolam! the kolam "Nini Cokelat Celup" is just for 12 years and below okekkkk !!!

HAH? ada ke makcik kolam yang garang tu cakap macam ni? hm. ada la sikit, tapi aku tambah ayat bagi ada drama supaya engkau tak rasa menyampah. tapi lagi menyampah bukan?

saya dan kak dibah pun berlalu pergi dari kolam tersebut
aku malas nak sebut kolam apa tu dan kami pergi merempat semula di kerusi bawah pokok berserta angin sepoi-sepoi bahasa english.AKU ANNOYING DENGAN MAKCIK KOLAM YANG GARANG. ini statement harem.
sepanjang saya dan kak dibah duduk di pinggiran kolam, ada haku rasa dalam 87 ribu kali jugak makcik kolam tu tiup wisel dia tu ! apa engkau ingat engkau hebat? tapi dia rasa dia hebat sebab tu dia suka buat statement begini;

"prittt!! heh, tak boleh. tak boleh celup kaki kau busuk"
"prittt!! heh, engkau dah dewasa, ini kolam untuk anak-anak saja "

"prittt!! heh, kalau engkau tak malu engkau terjun la kolam ni sekarang lepas tu aku kaut kau keluar dari kolam pakai jentolak , amacam? mahu? "
"prittt!! ehem..cik abang hidung mancung..silalah rendam kaki awak..untuk awak tak mengapa..awak kan comell..hekhekhek "
euwwwwwww..gelinya aku dengan ayat sampah macam ni !

dia dok prrittt sana, prrittt sini, prrittt depan, prrittt belakang. heh, engkau berhrnti sekarang engkau berhenti tiup wisel tu sebelum haku ikat muncung kau pakai getah posmen dok ikat surat tu karang.

dalam hati saya terdetik begini; fuh. GARANGNYA MAKCIK KOLAM Ni ! habes semua orang dewasa kena sound dengan dia pakai wiesel chrome dia tu dan termasuk saya pun kena juga sebab saya orang dewasa. heheh ;'p

saya pun terus ajak kak dibah gone dari tempat makcik kolam yang garang tersebut.

Motif: Makcik kolam yang garang tak salah sebab itu tugas dia untuk jaga kolam
"Nini Cokelat Celup" itu, dan makcik dapat gaji dari pekerjaanya itu, lagi banyak makcik tiup lagi banyak elaun makcik masuk tak payah buat business MLM ke Direct Selling ke. blablergh !
yang "i'll tell you later" tu engkau still tunggu ke aku nak tulis apa?
tak payah boleh tak, haku malas nak taip sudah pukul 4.30 pagi.
kepala berat. kbai.