CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

This is the place that i can get mad all i want it to be .

Dear Pretty pretty wow and Machos ,

Im Mad . close meaning , Crazy yet intelligent . HA-HA
Refer to the title ,
reader should know that the content are totally messed up with my philosophy .
u shouldn't adapt my MAD & BAD writing into your daily life i guess .
This is MY blog . and i assume that nobody will offense with any of my dear entry . If i did , im sorry in advance .

If you don't like it , please leave . tak-wajib-baca .
If you like it , i think you have been infected with mad-viruses that bring by me .

For those who was intend to visit my blog , please do that with no regret .

T Q V M :D

saya ada baju BEN 10, kamu ?

saya ada baju BEN 10, kamu?
ada tak?
mesti takda kan?

apa pasal mahu belagak pula?
bukan mahu belagak, saya nak buat blog aje . . .

btw, 2 hari lepas saya keluar pergi menemani fbb saya. maaf typing error. bff saya, Mun, Arni dan Liza pergi ke tesco riding kakak Arni......eh? bukan riding Kakak dia, kami riding kereta Myvi kawan Kakak dia. huh, sungguh complicated kan entry ni? rasa macam nak blah dari blog Nurul cepat-cepat. T____________T

jangan.jangan.stay.stay.

ok, kami jalan jalan cari kasut yang boleh dipakai untuk ke kelas nanti, al-maklumlah, sudah semester 5 ni taste makin tinggi, mane main dah kasut XES ni semua. hahahaha kawan kawan jangan marah ye..kidding , hihi

Arni dan Mun masing masing mendapat kasut idaman yang diimpikan, dua dua kaler putih, pattern hampir sama, ceh nyampah i ( jealous sebenarnya ) berciri wedges dan saiz yang sama juga. heh! habes aku punya kasut mane?

kasut kau takda.
takda saiz.
takda warna.
takda saiz.
takda pattern.
takda saiz.
takda corak.

aku paling benci time shopping kasut !

takpa, mari shopping baju BEN 10 !
hehe. saya jalan jalan selepas kecewa tak dapat kasut dan amat menyedihkan. asyik asyik takda. benci aku !
hm........apa baju kaler kelabu ni ? ade tulisan pulak ?

oh.

BEN 10 ben 10 ben 10 BEN 10BEN 10 ben 10 ben 10 BEN 10BEN 10 ben 10 ben 10 BEN 10 ben 10 ben 10 BEN 10

baju ni cantik la,


"kak! harga brapa ?"
"RM10 dik."
"okay, saya angkat la !"

hehe, saya ada baju BEN 10, kamu ?
takda kan?
mari saya bagi baju ni kat kamu, mahu ?
kenapa ?
sebab bila saya balik dan saya try BEN 10 saya, dan ia TAK MUAT ! ! !

macam harem.
sudahnya kasut aku tak dapat cari, baju aku tak muat.
yang dikejar tak dapat, yang di kendong berciciran. eh ?

sila call 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 untuk ambil baju ini dengan saya.
terima kasih.